Continu Professionals

Growth starts with hello

Continu Professionals, onderdeel van House of HR, is al meer dan 25 jaar een toonaangevende intermediair voor professionals en werkgevers in de bouw, infra, techniek, supply chain, olie-industrie en publieke sector. Elke professional en organisatie varen wel bij groeiambities. Daarom streeft Continu ernaar dat alle professionals in Nederland, België en Duitsland de carrière krijgen die ze verdienen. Carrières voor en door echte mensen, is waar ze voor staan en waarmee ze zichzelf onderscheiden ten opzichte van hun concurrenten.

Nieuwe marketingstrategie
 

Nieuwe marketingstrategie

Per januari 2021 trad er voor Continu Professionals een nieuwe marketingstrategie in werking. Zo werd onder andere het woord ‘Professionals’ toegevoegd aan de naam en veranderde de pay-off in: ‘Growth starts with hello’. Om deze strategie verder kracht bij te zetten, waren ze op zoek naar een partij die hen op scherp kon zetten, die out-of-the-box kon denken bij het aanboren van nieuwe doelgroepen, die kan verrassen en bovendien houdt van aanpakken. En dat is precies waar ifthen in the picture komt.

Vanuit de kernwaarden en -activiteiten hebben we het verhaal van Continu gevisualiseerd. Hieruit ontstond het concept voor een Continu Professionals videoserie, waarin zowel professionals als opdrachtgevers in beeld zouden worden gebracht. Echter gooide het coronavirus roet in het eten en werd er een beroep gedaan op onze creativiteit. We zouden ifthen niet zijn als we hier geen eigentijdse oplossing voor zouden vinden. Namelijk een podcast en vodcast, volledig - van concept tot realisatie - door ons geregisseerd.  

 

Hello Work

Middels de podcast- en vodcastserie ‘Hello Work’ geven we luisteraars en kijkers een inkijkje in de wereld van de specialismen van Continu. Met in iedere aflevering boeiende werkgevers aan het woord en bijzondere verhalen over groei, ambitie en succes. Begeleid door vaste host Dominique Schreinemachers. Hierin ontzorgen we Continu volledig: van het schrijven van het scenario, tot de stijlvol vormgegeven studio, tot de productie van de podcast en vodcast zelf. De afleveringen zijn te bekijken en beluisteren via YouTube, Spotify en Soundcloud. Hiermee boren we nieuwe doelgroepen aan en creëren we een herkenbaar beeld rondom Continu Professionals. 

 

Continu@Home

Hoe organiseer je je jaarlijkse personeelsdag in coronatijd? Een vraag waarmee we vol enthousiasme aan de slag zijn gegaan en waarin we ons hebben ontpopt tot regisseur van een heuse tv-productie. Volledig in stijl van Continu is er een grootschalige productie opgezet, die vanuit 240 thuiskantoren te volgen was. Waarbij de boodschap gevisualiseerd is in zowel het programma zelf als de styling van de set. Het programma bestond uit een informatieve en interactieve liveshow en pubquiz, gepresenteerd door Jim Bakkum. Daarnaast gaf sterrenchef Soenil Bahadoer (Patron Cuisinier van De Lindehof** in Nuenen) een kookworkshop. Het geleerde kon ‘s avonds worden toegepast in eigen keuken, want alle Continu-ers kregen een dinerbox thuisbezorgd met Mama’s Home Food, dé specialiteit van Soenil. Ook de coördinatie van de bezorging hebben we op ons hebben genomen. Binnen 24 uur zijn er, middels zes routes, zo’n 300 dinerboxen bezorgd bij verschillende adressen in drie landen (Nederland, Belgie en Duitsland). Een spannende dag voor zowel Continu als voor onszelf en waarbij de lat erg hoog lag. Maar gelukkig ook een dag vol inspiratie, interactie, een tevreden opdrachtgever en bovenal 240 enthousiaste Continu-ers. Mission accomplished!

OpCo-lunch

OpCo-lunch

Tijdens de Continu @ Home dag is de studio ook gebruikt voor een zakelijk item, de OpCo-lunch (Operational Company). Waarbij iedere maand één van de bedrijven van moederbedrijf House of HR centraal staat. Voor zo’n 500 kijkers wereldwijd hebben we deze live-uitzending vormgegeven en geregisseerd. Middels een interactief vraaggesprek tussen host Levi van Kempen en de directie van Continu Professionals presenteerden ze, geheel in Continu-stijl, hun plannen en ambities binnen de groep voor het komende jaar.

Interesse?

Mark vertelt je er graag nog veel meer over! Neem contact op via bonjour@sabreurs.nl of 088 0238701.